Black and white lies - 4

12 dagar senare
Jadens och min musikvideo kommer inte komma ut förens om ett tag, när jag är klar med min första singel som har atgit lite längre tid än planerat. Usher's turne hade blivit längre än planerat så han kommer direkt till MTV awards (Jag vet att jag skrev fel förra gången, hehe) som är imorgonkväll. Nu ska jag och Justin ut på en "dejt" och köpa klänning till mig. Haha, det låter så fel att säga dejt när jag ska med Justin. Dom senaste dagarna som vi har umbåts har vi blivit riktigt bra vänner, men jag tror att det är ömsesidigt att det inte kommer att bli något mer mellan oss, på riktigt i alla fall. Mamma och pappa har jobbat väldigt mycket sen vi kom hit, det har väll jag också gjort, så vi har inte kunnat umgås så mycket.
När Justin tutade utanför mitt hus så tog jag min väska som matchade med mina mörka jeans, vita linne, skin-jacka och låga men med hög klack stövletter. Självklart så hade Justin papparazzin efter sig så jag blev omringad av dom så fort jag kom ut ur huset. Om det inte var för Justin så hade jag nog inte blivit så känd som jag är nu, i alla fall innan singeln släpps. Men o andra sidan så är det väll det som är meningen. Jag hoppade in i bilen och kramade Justin.
-Heej!
-Hej, tjejen! Är du sugen på att köpa en klänning?
-Ja det ska bli kul, var ska vi åka?
-Jag tänkte att istället för att åka till stan så åker vi till Ryan, min stylist. Och sen kan i typ ta en fika för själva "dejten". okej?
Han startade bilen och började åka iväg mot Ryans (Good) hus. Det blev en tystnad men inte sådär spänt utan bara som om ingen hade något att säga. När vi kom fram till Ryans studio eller vad man ska kalla det så hoppa jag ur bilen så fort som möjligt. Ja menar, vilken tjej skulle inte vara exalterad över att få en klänning från en av landets bästa stylister? Inte jag i alla fall!
-Oj, någon är glad! sa Justin bakom mig.
-Vem skulle inte vara det när man ska få en snygg klänning och få träffa Ryan igen! Redan första gången jag träffade Ryan så blev jag kär i honom (i ett helt intekärlek sätt såklart). Jag bara älskar hans bubbliga personlighet (cheesy jag vet) och hans hår är to die for!
-Ryan!! skrek jag och hoppa på honom.
-Tjena tjejen! sa han och krama tillbaka.
-Så glad blev du inte när du såg mig, sa Justinlite surt.
-Va vad det jag sa Bieber, tjejer diggar mig, sa Ryan med ett creepy smile.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0