Black and white lies - 8

- Nå, ser jag bra ut? frågade jag Ryan och Justin när jag hade fått på mig min klänning med tyllkjol och ett par höga klackar som faktiskt gick att dansa i trots sin höjd
- Wow AJ, du e skitsnygg! fick jag som ett svar från Ryan och Justin som höll med.
- Tack! Justin? Ska vi gå?
- Ja kom nu! sa jag och drog ut honom till bilen.

*Intervjue*
- Hej och tack för att du kom, du måste vara riktigt trött idag va? sa personen som skulle intevjua mig idag. Scooter var skjysst och gav mig ledigt idag eftersom han visste att jag skulle vara trött efter galan igårkväll. Eller ja, enligt honom var jag "ledig" men var ändå tvungen att göra denna tv-intevju.
- Tack så mycket att jag fick komma. O ja, jag är riktigt trött, men det var väl värt det,  sa jag och log. Min glädje var inte riktigt, efter att ha kommit hem vid 6 på morgonen var inte en interjuv det man längtade mes efter. Även om den är på eftermiddan Scooter!
- O grattis till priset! Det är inte många som vinner pris efter bara några veckor.
- Haha tack så mycket! Nä, det e inte så många gör det.
Hon fortsatte att prata lite om hlea galan, priset osv. Jag var lite förvånad över att Justin aldrig blev ett ämne, men det kommer vell.
- För några dagar sen när jag fick reda på att jag skulle träffa dig så försökte jag hitta lite info om dig, men det som slog mig var att vi inte vet så mycket. Därför så har jag förberett några frågor till dig.
- Nu blev jag lite rädd, för det känns som om ni vet allt om mig redan...
- Va inte rädd, de e inga kompliserade frågor. Fråga 1. När kommer ditt album ut?
- Augusti, så om 3 månader är det planerat.
- Din värsta ovana är?
- Att jag är sjukt beroende av Sour Patch Kids..
- Det kan inte vara din värsta ovana?
- Asso jag äter typ 1 påse om dan. Wow, det lät hälsosamt haha.
- Sista frågan, favorit artist eller band?
- Ee, asso jag har inte någon riktigt favorit men jag gillar typ The Script, The Fray, Joe Brooks, Hurts, Civil Twilight, Two Door Cinema Club, OneRebublic, Coldplay.
- Oj, de va många.
- Haha aa, men musik är ju mitt liv.
- De va den sista frågan men innan intervjun är slut så skulle vi vilja höra vad du har att säga om en bild, kolla, sa hon och nicka mot en tv-skärm. Bilden som visades var såklart en bild från igår, jag och Justin satt i ett litet bås och håglade, igen. Jag vet att vi överdrev lite, men det var det som behövdes för att få många rubriker. I och för sig så har jag inte sett en enda, men det kan också bero på att jag inte hade gjort något idag utom sova och vara här.
- Nå, du och Bieber är nära vänner?
- Jag antar att man kan säga det så..
- Och ni har dejtat hur länge?
- 2 veckor, sa jag och bet mig lätt i läppen. Ett stort "aaawwww" hördes från publiken.
*1 nytt SMS"
"Haha! Killarna och jag ska vara kvar en vecka till i Atlanta, lust att göra nått imorn?"
Det  var kväll nu och jag ligger i soffan med en skål godis - eller ja, en halv skål godis - , en halvkass film och sms:ar med Zayn.
"Ja absolut! Jag har koreografi träning till 3 men du kan väll möta mig där så gör vi nått x"
"Det blir bra, men killarna ropar så jag måste gå! Bye!"
Ingen bild idag!
Någon som har sett Breaking Dawn? Själv har man redan sett den 2 gånger - Yes, I'm one of those Twilight people..

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0