Don't even try; 3

Förra delen:

När jag kom hem satt Taylor på trappen utan för vårt hus. När CHaz såg honom gick hans humör och blick från glad till "ska jag döda honom mig eller nu?"

- Lugn Chaz jag klarar det här, vi ses imorn, ok? sa jag och han muttra något ohörbart. Jag gick ut ur bilen och han körde iväg. När jag kom fram till Taylor sa jag.___________________________________________________________________________________________

Vi gick in i huset och genom vardagsrummet där A satt och kolla på tv, först såg hon chockat på mig och min nya frisyr men när hon såg Taylor så ställde hon sig fort upp, gick genom rummet gick fram till Taylor och man såg att han rygga tillbaks även fast A var minst 15 cm kortare än honom.

- Vad gör du här? fräste hon åt honom rakt i ansiktet.

- Ta det lugnt A, sa jag ställde mig mellan dom. Vi ska upp på mitt rum och prata.

Vi började gå upp för trappan och man hörde A muttra något men jag hörde inte vad.

 

Vi kom upp på rummet och satte mig på sängen. Taylor satte sig också bredvid mig men jag flyttade bort lite. Jag ville inte sitta när honom någonsin igen. Det blev en spänd tystnad och jag var den som fick bryta den.

- Så, varför är du här? sa jag men jag trodde och jag hoppades att jag redan visste.

- Ja, ja… men sedan så stanna han upp. Jag vet inte, sa han sedan. Jag kände ur ilskan bubblade upp inom mig. Jag hade inte tagit ut den på någon förens nu om man inte räknar mina älskade Marc Jacobs jeans som nu log i sopptunnan.

- Du vet inte!?! skrek jag och ställde mig samtidigt upp. Men det vet jag! sa jag. Du är här så att jag kan berätta att det är slut!

Han bara kollade ner på golvet.

- Ut, NU! Skrek jag och pekade på dörren

- Men, jag älskar dig… viskade han.

- Du hade dina chaner men du sumpa dom! Nästan skrek jag, men jag var mycket lugnare nu.

- Förlåt, sa han och gick.

När han hade stängt dörren slängde jag mig på min säng och kände hur tårarna börjad rinna ner för kinderna. JAg hörde hur A skrek någonting, troligtvis till Taylor. Sedan hörde jag när ytterdörren stängdes och A började springa upp för trappan och öppnade min dörr.

- Hur e det? frågade hon oroligt och satte sig på min säng.

Vi satt och pratade ett tag. mestadels om fördelarna att göra slut men Taylor, det gjorde vi alltid när någon av oss hade gjort slut med någon, man mådde nästan alltid bättre av det sedan. Hon berömde också min nya frisyr en hel del.

- Juste! Du måste hjälpa mig att välja vad jag ska ha på mig imorn, sa jag och sprang in i min garderob.

Det tog ca 30 min för att välja. Tillslut valde jag en vit spetsklänning (bild ovan) och ett part svarta stilettklackar. Jag och A hade en liten filmkväll med bara komedier för att muntra upp mig, men det hjälpte inte. Jag grät nästan hela kvällen.

När jag vaknade nästa morgon så hade jag fått ett sms av Caitlin, (jag vet att Caitlin och Christian egentligen bor i ATlanta men det blir lite roligare om alla bor på samma ställe) det stod att hon och Christian var tillbaka från deras semester och dom undra om vi ville göran något med henne Christian, Chaz, Ryan, William och Justin?

______________________________________________________________________________________________

Hoppas ni gillar den, ni får komma med ideér, jag tar åt mig!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0