Don't even try; 7

- Hur gör ni det där? sa Christian skrämt. Det är som om ni kan läsa varandras tankar!
- Tvillingar, sa båda samtidigt och börja skratta.a- Justin, ge mig din telefon så ska du få prata med en tjej från Sverige. Han gav mig hans telefon men sen fatta han vad jag hade sakt.
- Sverige?
____________________________________________________________________________________________

JUSTIN's perspektiv
- Är ni från Sverige? frågade jag.
- Mmm, visste du inte det?
- Nej, hur skulle jag kunna göra det?
- Spela roll, ring nu! sa Chris gnälligt och höll upp sin kamera för att filma. Jag klickade på den gröna lren och ringde numret som Melissa hade skrivit in.
(Egentligen pratar alla engelska, men nu när dom ringer till Sverige kommer jag skriva allt som sägs på Engelska på Engelska och lika dant med Svenskan. Jag skriver när det går tillbaka till vanligt igen.)
- Mikaela här, svra hon trött.
- Hi, it's Justin Bieber here, svara jag.
- Aylissa, smart att säga att ni skulle va med honom i helgen, jag fatta inte ord av det hon sa.
- Hej Micki! skrek både A och M samtidigt.
- Ehm, what? sa jag som fortfarande inte fatta något och tjejerna börja skratta.
- Micki? Can you speak English, so that JUstin, Caitlin, Chris, Ryan and even Chaz understand?
- Hey! klaga Chaz och himmla med ögonen.
- Uhm, sure... svara hon osäkert. Why are you guys calling?
- It was supposed to be a dare for Justin, but then A told you that we are friends whith him, sa M. "Sorry" mimade A mot alla. M viskade något i Ryan öra som började skratta och sedan prata för första gången.
- Hi, it's Ryan talking now, I'm just wondering, are you hot? alla i rummet började skratta. Mikaela började också skratta, sa något på svenska, sa hejdå och la sedan på.
(Nu är det som vanligt igen.)
- Ska vi fortsätta, sa jag och började snurra på flaskan som hamna på Caitlin. Hon svarade konka. Nu kör vi vell lite elakare? sa jag. Alla utom Caitlin tyckte det var en bra ide.
- Okey, du ska, började jag. Eee, du och Ryan ska kyssas, jag e snäll nu. Dom kysstes och Caitlin snurrade flaskan som hamnade på Melissa.
- Ledsen, men jag ska hämnas på Justin, sa hon och kolla menande på Melissa. 
- Nej! Aldrig att jag rör honom! Han kommer ju inte ens lida! sa hon förskräckt.
- Hon har rätt, sa jag och flina.
- Vi sa ju att man var tvungen att göra det.

CHAZ perspektiv
Haha, Justin måste vara skitglad nu! Han gillade ju Melissa! 
__________________________________________________________________________________________________

4!!!! Jag är bäst. Korta, men fortfarande!
 Får se när nästa kommer...

XoXo Lollo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0