Don't even try; 6

När vi kom hem så bytte alla om och vänta på att Christian skulle lägga upp filmen på Twitter och YouTube. När han var klar med det så satte sig  alla i Caitlin's rum. 
- Så,vad ska vi göra? fråga A som satt mellan Justin och Christian.
____________________________________________________________________________________________

Alla började tänka lite, men efter ca. 10 sekunder skek Chaz.
- Vi kan spela sannink eller konka!skek han.
- Okey, men du måste verkligen ta det lite lungnare med sockret innan vi blir döva, sa jag.
- Vad menar du med det? sa han oförstående och tog ännu ett bett av sina stora chokladkaka som han hade i handen. Alla började skratta han och tog bara ett till tugga av choklad.
- Ska jag hämta en flaska eller? sa Caitlin som hade slutat skratta. Justin sa att hon skulle det och gick ut men kom snabbt tillbaka med en flaska i handen.

Alla satte sig i en ring och Ryan vörjade prata;
- Allt som händer i det här rummet stannar här och man måste vara ärlig och man får inte klaga över något, ok? Alla lovade och han började snurra flaskan som hamnade på Chaz.
- Sanning eller konka? frågade han.
- Sanning, svara han och Christian muttra något i stil med "fegis". Ryan frågade först om vi skulle vara snälla eller elacka. Vi bestämde att vi skulle vara snälla i början men att det sedan skulle bli värre.
- Ehm, vem av tjejerna i klassen är snyggast om du inte får välja någon i det här rummet? fråga han.
- Hanna, helt klart! sa han stolt och börja snurra flaskan som stanna på Jutin.
- Sanning eller konka?
- Konka.
- Busring och säg att det är Justin Bieber, sa Chaz.
- Okey, sa han och tog fram sin telefon. Vem ska jag ringa? fråga han.
- Oh! Jag vet! sa jag. A, vi ringer
- Mikaela! avslutade hon min menig.
- Precis!
- Hur gör ni det där? sa Christian skrämt. Det är som om ni kan läsa varandres tankar!
- Tvillingar, sa båda samtidigt och börja skratta.
- Justin, ge mig din telefon så ska du få prata med en tjej från Sverige. Han gav mig hans telefon men sen fatta han vad jag hade sakt.
- Sverige?
____________________________________________________________________________________________

Kort, ja vet. Men jag måste vara å bra humör idag när ni får 3 delar på en dag. Nu kan ni nog få vänta i några dar innan jag skriver igen. Sorry!
 
Juste tkr ni att jag ska skriva 2 noveller samtidigt? Kommenter!

XoXo Lollo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0