Black and white lies - 13

- Du har färgat håret! skrek Louis helt plötsligt.
- Haha, jag har saknat dina "shout-outs" BooBear, sa jag och krama honom.
- Inte för att verka tråkig men vi måste träna till konserten imorn, sa Liam.
- De e lungt, jag kollar på!


- Och så sätter du ett finger där, nej inte där, där! sa jag och flytta Zayns finger. De andra killarna var och köpte mat medans jag höll på att lära Zayn att spel en enkel låt på gitarr. Zayn och jag sitter på soffan i deras hus med gitarren i hans knä och jag till vänster om honom.
- Och sen där... sa jag och satte på hans fingrar. Nej inte så!
- Det här går inte, sckade Zayn.
- Jo det gör det! Du måste bara skaffa mindre fingrar, han skrattade ironiskt.
- Jag har saknat dig Zayn, sa jag och kollade in i hans ögon. Jag har alltid tyckt att Zayn har varit snygg, haft cool stil och hans röst ska vi inte ens prata om! Men hans ögon är ändå så vackra så att jag smälter.
- Jag har saknat dig med AJ, han kramade om mig och jag lutade mitt huvud mot hans bröst. Det var något som jag gillade, att sitta i hans famn, man känner sig så liten och så omhändertagen som när man var liten. Även om jag har försökt att inte erkänna det, så vet jag att jag gillar Zayn som mer än en vän. Men för hans egna bästa får han inte få veta det. Han gillar säkert inte mig, och även om han gjorde det så kan vi inte vara mer än vänner.
- Okej, den där filmen sög! sa Niall med sin underbara dialekt. Vi hade ätit middag och hunnit kolla på en film.
- Japp, det gjorde den, vad ska vi göra nu? undra Louis och kolla på alla oss.
- Vi kan väll bara sitta och chilla, AJ eller Niall kan spela gitarr och så kan vi bara prata? föreslog Liam.
- Om jag får spela, sa Niall och tog upp gitarren.
- Så AJ, hur går det med Justin?  frågade Harry och flinade lite. Som sagt där var fråga, igen. Jag ville verkligen inte behöva ljuga för dessa konstiga killar som man bara var tvungen att älska, Speciellt inte nu när jag faktiskt hade blivit bar vän med dom, det kändes inte rätt.
- Ehm, jag kommer snart, sa jag innan jag raskt gick ut ur rummet. På vägen så hörde jag Harry säga "Sa jag jag något?".
Jag tog fram min mobil ur fickan och ringde Scooter.
- Hey AJ, hur e London?
- Jo tack London e bra, jag har bara en liten fråga, måste jag va tillsammans med Justin?
- AJ, jag vet att du inte gillar det, men det ger dig jätte mycket fans.
- Ja vet men,
- Men vad AJ? Det har ju varit okej de senate 2 månaderna?
- Ja men jag vill inte ljuga för killarna, snälla låt mig bara berätta för dom? sa jag bedjande.
- Okej, gör det. Men det är möjligen inte så att du har ändrat dig pga att du kanske gillarna någon av killarna? En viss Zayn som du har pratat ganska mycket om? Jag visste att Scooterälskar att reta mig och även fasst vi bara pratade över telefon så kände jag hur kinderna tog färg.
- Hehe, hejdå Scooter, hälsa Justin, sa jag fort, innan jag la på så hörde jag hans skratt i bakgrunden.
När jag kom tillbaka in i rummet igen så satt alla och pratade, men deras blickar vändes fort mot.
- Ee, jag behöver berätta något för er, sa jag osäkert och kliade mig i nacken.
- Jag och Justin, ehm, vi är inte tillsammans...
- Va? Har ni gjort slut? Frågade Niall chockat.
- Nej, men,
- Men vad?
- Vi var aldrig riktigt tillsammans, vi "dejtar" bara för att det är bra pr. Jag blir känd över hela världen och Justin hamnar på framsidorna igen. Missförstå mig inte, jag vill verkligen inte göra det och jag menar det jag sa när jag va hos Ellen. Jag kom till USA för att göra det jag älskar vilket är att sjunga, spela och dansa. Inte för att bli kär. Jag försöker intala mig själv att jag inte hade ett val men, jag vet inte.
Zayn's PoV.
När hon sa att hon inte var tillsammans så med Justin så blev jag glad, med det ändrades fort när hon sa att hon inte ville bli kär. Jag vet att jag inte har känt AJ så länge och vi har inte setts på 2 månader så vet jag att jag gillar henne.
- Det börjar bli lite sent, jag ska nog gå nu, sa AJ och bröt den tystnaden som hade uppstått. Utan att få ett svar så började hon gå för att sätta på sig sina skor.
- Jag vet att du gillar henne, följ henne till hotellet, viskade Liam slog mig löst på ryggen. Utan att svara så gick så jag ut i hallen och satte på mig mina skor.
- Jag går med dig.
- Nej det är lungt, jag behöver vara själv ett tag.
- Okej, men vi ses väll iövermorn? jag var tvungen att fråga även om det redan var bestämt.
- Jarå, hejdå, när hon kramade mig hejdå så passade jag på att viska till henne.
- Ingen av oss dömmer dig, vi vet att du inte hade gjort det om du hade haft ett val.
AJ's PoV.
Jag gick fort ut ur dörren, jag hade egentligen lovat att ringa Erik när jag skulle hem men jag behöver verkligen vara själv. Jag bestämde mig för att ta en promenad innan jag ringde Erik. Jag satte i en av mina hörlurar i örat och började nynna med till Just Tonight - The Pretty Reckless samtidigt som några tårar började rinna. Eftersom det inte hade hunnit bli mörkt ännu så drog jag på mig min luva för att ingen skulle se tårarna. Ärligt talat vet jag inte vad jag ska göra. Jag klarar av allt hat som jag får av att vara Justins flickvän. Men när jag blir kär så bryter jag ihop? Jag måste verkligen
- Är inte det AJ? Jag blev avbruten i tankarna av att 3 tjejer i 16 års åldern viskade om mig.
- Justin Bieber's flickvän? Sällan!
- Jo, det måste vara hon! Jag torkade alla tårar med tröjarmen innan dom bestämde sig för att komma fram.
- Ursäkta, är du AJ?
Hoppas att ni har haft en bra jul, det har jag iaf!
Här fick ni ett ganska långt kapitel. Innan jag lägger ut nästa så vill jag gärna ha några kommentarer!
Love Lollo

Kommentarer
Postat av: keekar

du e skiit duktig!!<3

2011-12-27 @ 02:04:50
Postat av: Jasmine

maila mig ?

2011-12-28 @ 17:45:16
URL: http://mydirectionstory.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kolla gärna in min Justin bieber blogg på http://bieberever.blogg.se/



kram! :)

2011-12-30 @ 11:55:19
Postat av: N O V E L L

Bra chapter! :)

2012-01-17 @ 16:51:46
URL: http://novell.blogg.se/
Postat av: anonym

skit bra novell :)

läs gärna min novellblogg, skulle betyda mycket för mig (den handlar också om Justin bieber)



http://novelltime.devote.se/

tack :)

2012-01-23 @ 17:16:19
URL: http://novelltime.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0