Black and white lies - 12

- Yeey, väntar ni på mig här? sa jag och kollade menande på Usher och Justin.
- Jag väntar, svara Justin.
- Jag måste gå om 45 min, intervjue du vet, sa Usher.
Tumblr_l0voby7ico1qbv96eo1_500_large
Okej, så vad har hänt under den senaste 2 månaderna? Jag har spelat in alla låtar till albumet, nu redigeras allt. Photoshooten med Zayn som var för omslaget redigeras också så jag borde få se den om några dagar. Det har blivit Juli. Jadens och min musikvideo och singel har blivit väldigt populär! Mitt pr-förhållande med Justin är - tyvärr - fortfarande vid liv. Jag gillar inte att ljuga för de trogna fansen som jag har fått och alla Justins beliebers. Och får nu inte längre gå ut själv, utan måste ha Erik (min livvakt) med mig 24/7. Och jag kan inte räkna hur många gånger som jag har fått frågor om Justin i intervjuer. Ja menar, frågan "så hur går det med Justin?" blir inte mer intressant bara för att man får den 5 gånger i veckan. Jag tränar olika dansrutiner för olika uppträdanden i samband med albumet en gång i veckan.
Jag har precis färgat håret chokladbrunt idag och nu sitter jag på planet på väg mot London. Zayn och killarna är mitt uppe i sin turne och nu när jag inte har något specielt att göra i USA så kan jag väll lika gärna åka till England och se hur turne livet är. När jag landar så tränar killarna för dom 3 konserterna som spelas i London så jag åker direkt till dom medans mitt bagage åker till hotellet.
-Säg en synonym till ordet "dear" Erik, sa jag och avbröt honom med hans tidning.
- De e väll du som ska skriva låtarna inte jag, men typ, eh, loved, beloved.
<You might not know me well
You might not know me at all
But you got dreams and so do I
And we're gonna do 'em all
-
It's a game it got rules
And we don't know 'em all
But it's not bad and we are good
And we got a great start
-
Life tests us
I don't know why
So dream our dreams high
-
We can do everything
We can do it all
We can do all we want
And it's really not hard
You are my beloved little friend
And we got some heart
We got some heart
-
I miss you now, everyday
I need you now but are gone
I need you everyday in my life
But you're not holding on
-
I don't have a lot to give
But you got my heart
I need yours now, my heart is gone
And my soul is on it's way
-
Life tests us
I don't know why
So dream our dreams high
-
We can do everything
We can do it all
We can do all we want
And it's really not hard
You are my beloved little friend
And we got some heart
We got some heart
-
We can do everything
We can do it all
We can do all we want
And it's really not hard
You are my beloved little friend
And we got some heart
We got some heart
-
You might not know me well
You might not know me at all
But you got dreams and so do I
And we're gonna do 'em all
Yeah we're gonna do 'em all>
-ÅHHH! Jag kan inte skriva längre! sa jag arg, rev ut pappret från boken och slängde iväg den några rader i planet. Det lät som om något en 5 åring hade kunnat skriva!
-Ta det lungt, AJ. Du är för taggad för att kunna skriva de texter som du brukar, sa Erik. Han hade väll rätt, jag var taggad över att träffa killarna, pecielt Zayn. Vi har pratar i telfon och smsar varandra så fort vi har chansen. Jag har blivit bra vän med alla killarna men Zayn har blivit min närmaste vän. Min närmaste vän i 1D och utanför.
Zayn's PoV.
Louis var mitt uppe med att sjunga sin egna låt (på träningen) när han helt plötsligt hopp ner för scenen och börja springa mot dörren.
- Jag tror inte att det var tänkt att vara så, säger Niall lite tveksamt.
- Ehm, jag tror jag vet varför han gorde så... säger Liam. Jag kollar mot Louis håll och ser at han hoppar på en brunhårig tjej. Vänta, det måste ju vara
- AJ! skriker Harry och då börjar alla killar att springa. Hon kramar och säger hej till alla innan hon vänder sig mot mitt håll.
- Hej, säger hon och mjukt. Jag kännner hur hela mitt ansikte spricker upp i ett stort leende. Och innan jag hinner reagera så har hon kramat om mig.
- Jag har saknat dig, säger hon med huvudet tryckt mot min tröja.
- Jag har saknat dig med!
- Du har färgat håret! skrek Louis helt plötsligt.
- Haha, jag har saknat dina "shout-outs" BooBear, sa jag och krama honom.
- Inte för att verka tråkig men vi måste träna till konserten imorn, sa Liam.
- De e lungt, jag kollar på!

Tråkigt och kort, jo tack jag vet! Hoppas på att lägga ut en till snart!
Glöm inte att kommentera, skriver mer när jag är peppad!
Love Lollo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0