Black and white lies - 9

*1 nytt SMS"
"Haha! Killarna och jag ska vara kvar en vecka till i Atlanta, lust att göra nått imorn?"
Det  var kväll nu och jag ligger i soffan med en skål godis - eller ja, en halv skål godis - , en halvkass film och sms:ar med Zayn.
"Ja absolut! Jag har koreografi träning till 3 men du kan väll möta mig där så gör vi nått x"
"Det blir bra, men killarna ropar så jag måste gå! Bye!"


Morgonen därpå vaknade jag vid 9 och jag skulle vara i vid dans studion halv 10. Jag satte på mig ett par grå mjukisbyxor, en vit sport-BH, en lila magtröja / hoodie och ett par vita supras. I en väska la ja ner en outfit som jag skulle ha på mig efteråt (bild ovan). När jag satte mig i bilen så åkte jag inte direkt till studion, jag tog ett stop på Starbucks för att köpa en stor varm latte. Nästan varje dag sen jag kom till USA så hade jag köpt en latte innan jag började jobba.
I studion så var det speglar på alla väggar, mitt i rummet så dansade två killar, en som såg ut att vara ca 25 och den andra i min ålder. När dom såg mig så slutade de dansa och kom fram till mig.
- Hej AJ! Mitt namn är Marc och jag är din koreograf, sa den äldre killen. Det här är Oscar och han är din danspartner. Vi hälsade på varandra. Oscar var faktiskt riktigt snygg. Han var kanske 1 och 85, vältränad, hans hår var chokladbrunt,  kort och ganska ruffsigt.
- Ja, det är väll bara att sätta igång, sa Marc.
Vi tog några få pauser då och då men annars så dansade vi i 4 timmar.
- Okej då var vi klara för idag! sa Marc. Jag kollade mot klockan 15.16, fan Zayn är nog redan här.
- AJ, vi ses nästa vecka men då kommer alla bakgrundsdansare vara här.
- Okej, tack för idag men jag är sen så jag måste gå nu! Sa jag lite stressat och halvsprang mot omklädningsrummen för att fort duscha, sminka och klä på mig. När jag kom ur duschen så lös min mobil till.
*1 nytt SMS*
"Jag står nere i receptionen, kommer du snart? Xx Zayn"
Jag svarade kort att jag var på väg. När sminket var klart så tog jag en sista titt i spegeln. Varför var jag så nervös? Jag ska bara träffa Zayn. Nere i receptionen satt Zayn som han sa att han skulle. Lika snygg som vanligt med en skjorta som var knäppt med de översta två knapparna och ett par chinos. Av någon anledning blev jag väldigt glad när ja såg honom. När jag kom närmare så kollade han upp och log.
- Hej AJ! sa ha och kramade om mig.
- Hej! sa jag och kramade tillbaka.
- Så vad vill du göra? frågade han medans vi gick mot min bil.
- Jag har inte ätit sen frukost så kan vi snälla äta nått? bad jag och lät nästan lite desperat.
- Haha, jag har inte heller ätit lunch, men jag orkar inte ha papparazzin efter mig idag, vi kan beställa upp på vårt hotel?
- De funkar för! sa jag och vi klev in i bilen. Jag satte på radion lite lågt så att man fortfarande kunde prata.
- Ni skulle vell ha åkt hem idag va?
- Aa, men vi bestämde oss för att stanna i en vecka och ta det lite lungt. I bilen pratade vi lite och lärde bara känna varandra lite mer. Jag gillade Zayn, han var riktigt skjysst. Bubblig elr hur man nu förklara det, men samtidigt lite tillbakadragen.
Förlåt för dåligt uppdaterande och tråkigt kapitel, men Up All Night kom ut idag! Och jag älskar det! :D

Kommentarer
Postat av: Elin

Sjukt bra!! Nästa kapitel ? ;D

2011-12-03 @ 10:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0