Don't eve try; 5

- Om du rör mig så är du död, sa jag och han flina. Jag satte mig i hans knä och Caitlin börja köra mot stranden. Justin hade sina händer på min midja och jag kände hur hans händer gled längre ner mot mina höfter mot min rumpa väldigt långsamt.
- Du skulle bara våga, tro mig, väste jag i hans öra. Han bet sig i läppen för att han inte skulle skratta, tror jag. Men han flyttade motvillig upp händerna till min midja igen.
____________________________________________________________________________________________

(ingen bild, dåligt internet)

När vi kom fram till stranden så fanns det papparazzi där, men dom höll sig på avstånd. Killarna satte sig på sina stolar och höll på med sina mobiler. Samtidigt vände jag mig och tog av mig shortsen som jag hade fått låna av Caitlin och min egna T-shirt. A som stod framför mig nicka lite med huvet som ett tecken att jag skulle kolla bakåt. Jag vred lite på huvet och såg vad hon syfta på. Justin hade kollat upp från mobilen och fastnat med blicken å min rumpa.
- Ehm, Justin. Vad gör du? sa jag med ett flin på läpparna utan att vända mig om.
- Eee... börja han. Inget! sa han sedan snabbt. Jag vänd sedan på mig och han kollade ner på sin mobil men man kunde seden rosa färgen på kinderna som avslöjade att var generadav att ha blivit på kommen. Vi tjejer la oss ner på våra solstolar. Jag blundade och njöt av solen som värmde min hud. Efter bara några minuter så ställde sig någon i vägen för solen.
- Hey! sa jag Cai och A samtidigt. Jag kolla upp och såg Justin hels blöt skymma min sol, Chaz stod framför Caitlin och Ryan framför A, båda lika blöta. Justin log ett litet "evilsmile" när han närmade sig mig.
- Nej! Du rör inte mig! sa jag högt när jag fatta vad han skulle göra.
- Vi behöver några att bada med, sa han gnällit. 
- Ja... började jag protestera, men det var för sent. Hans ena arm hade redan ett gräpp om mina ben och den andra armen hade han i ett grepp över ryggen på mig.
-Justin! Du är kall! gnällde jag. Han svara inte, utan börja bara gå.
Jag kollade mot de andras håll, Chaz och Ryan hade släppt ner tjejerna på knä-högt vatten. Men Justin gick mot bryggan i stället för stranden. Han gick ut längst ut på bryggan och höll på ut över vattnet.
- Om du släpper mig är du så dö... längre han jag inte innan han hade släppt mig och jag hörde ett plask när jag bröt vattenytan. Jag började simma upp mot vattenytan med ångrade mig sedan och började simma in mot land men kom upp för att andas under bryggan så att han inte skulle se mig. Jag kunde se dem a andra skratta mot stranden men sluta när de sog mig. Jag gjorde ett teckan så att dom skulle vara tysta. Jag klättra upp för stegen och såg Justin som börja bli lite orolig då han kolla ner i vattnet för att se mig komma upp. Jag smög upp bakom honom.
- Revenge's a bitch, sa jag innan jag putta till honom i ryggen sa att han oberätt ramla ner i vattnet. Alla på stranden började skratta mer än vad dom gjore innan och jag såg Christian stå med sin mobil och han hade tydligen filmat allt. YouTube nästa!

Justin spela sur och försvara sig med att han inte var berädd när Ryan och Chaz reta honom på vägen hem i bilen och jag satti hans knä.
- Va inte ledsen, det är bara hela världen som kan se filmen när vi lägger ut filmen på YouTube, sa jag och klappa honom lite på huvet.
- Vilken film!?! skrek han och Christian vifta lite med sin mobil. Ni filma!?! skrek han nu ännu hörgre.
- Haha, såklart! sa jag och börja skratta igen. Han spela ännu mer sur.

När vi kom hem så bytte alla om och vänta på att Christian skulle lägga upp filmen på Twitter och YouTube. När han var klar med det så satte sig  alla i Caitlin's rum. 
- Så,vad ska vi göra? fråga A som satt mellan Justin och Christian.    
__________________________________________________________________________________________________

2 på en dag, blir det en tredje? Inte just nu men sen kanske... vem vet.
Glöm inte att kommenter,

XoXo Lollo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0