Black and white lies - 11

Forever I pray those beautiful eyes wanna fall upon me, 
And say, "It's alright, 'cause I'm yours."
I'm yours

1550778_collage2_large



Nästa morgon vaknade jag av att min mobil pep till.
*1 nytt SMS*
"Va i studion om 2 timmar, sedan så ska du träffa Justin för middag, SB"
Men jag skulle ju träffa Zayn efter studion! Jag kollade genom min kalender, jag var helt fullbokad hela den kommande veckan med intervjuer, studio tid, Justin + en fotoshoot. Zayn och killarna skulle ju inte komma tillbaka hit på flera månader! Deras turné i England började om 2 veckor! Jag tog fram den senaste SMS koversationen med Zayn och skrev in ett nytt meddelande
"Morgon! Jag kan inte träffas idag :( måste va i studion mer än vad jag räknade med och skulle ju vara med Justin, om du har tid och kan så får du gärna följa med på en fotoshoot imorn? kram AJ"
Jag väntade inte på svar utan gick och duschade istället, jag årkade inte göra så mycket med året så jag blåste det lite och satte i en lös knut i nacken. Eftersom jag skulle ha tid att fixa min innan jag skulle träffa Justin så tog jag inte på mig något märkvärdigt. Innan jag gick så packade jag ner min dator. Som vanligt så åkte jag förbi närmaste Starbucks men tillskillnad från alla alla dagar så hade jag tid att sätta mig inne på Starbuck, dricka min latte och hålla på lite med min dator. Först av allt gick jag in på min twitter, uppdaterade den och följde några av mina fans. Sen gick jag bara in på lite skvaller bloggar. Zayn svarade att han var ledsen, men gärna följde med imorn. Efter ungefär 45 min så gick jag ut till min bil och åkte mot studion.
- Okej, bra AJ, vi är nog klara för idag då, sa Scooter till mig. Klockan var bara 2 än så länge så vi hade studion i en timma till.
- Du Scooter, jag har en ide till albumet. Jag har skrivit en låt på svenska, skulle vi kunna bara göra en akustiskt låt?
- Hmm, vi har ju lite tid över så vi kan väll prova? Vill du spela piano eller gitar?
- Jag tror att piano skulle låta bättre, ska vi gå till det andra rummet då?
Vi gick in i rummet som låg på andra sidan av korridoren. Egentligen såg allt lika dant ut, men här så stod det en stor svart flygel i mitten att rummet. Medans killen förberedda allt så tog jag fram noterna som jag egentligen inte behövde men var bra att ha ifall jag tappa bort mig.
- Okey, då kör vi! Jag blundade och satte mina fingrar över tangentera. Ljudet som kom påminde mig alltid o varför det var det här jag gjorde. Varför musiken alltid fanns där för mig.
Lät han in, lät han ta 
Lät mig tro vad han än sa 
Jag lät dig gå, sväva på moln 
Tills han slet mig i stycken 
Spotta på mina sår 
Men ser det ut som om jag sörjer dig, 
Mer som om jag höjer dig 

För jag, kommer aldrig låta dig få se mig svag 
Jag gråter ba i regnet 
Super stolt, han vill veta vad jag tänker 
Men baby om det ändå var så enkelt 
Men vaför vill du stå med mig i regnet, i regnet, i regnet 
Varför vill du riva ner mitt stängsel 
Baby jag vet ändå vad som händer 
Så jag gråter ba i regnet 

Gav han allt, allt jag kan ge 
Ville ha mer, de är sån han e 
Ensam men stark, de är sån jag blev 
Litar inte på någon och allt är hans fel 
Men ser det ut som om jag lackar, 
nej mer som om jag tackar dig 

För jag, kommer aldrig låta dig få se mig svag 
Jag gråter ba i regnet 
Super stolt, han vill veta vad jag tänker 
Men baby om det ändå var så enkelt 
Men vaför vill du stå med mig i regnet, i regnet, i regnet 
Varför vill du riva ner mitt stängsel 
Baby jag vet ändå vad som händer 
Så jag gråter ba i regnet 

Han vill ha varmt, han vill ha kallt 
Han vill ha hav, han vill ha land 
Han vill ha vitt, han vill ha svart 
Han vill ha mig, han vill ha allt, han vill ha allt 
Jag gav dig en chans, men det tog mig ingenstans 
Så sluta tro du vet för mig, det hjälper mig inte alls 

Oooohhhh, super stolt han vill veta vad jag tänker 
Men baby om det ändå var så enkelt 
Men vaför vill du stå med mig i regnet, i regnet, i regnet 
Varför vill du riva ner mitt stängsel 
Baby jag vet ändå vad som händer 
Så jag gråter ba i regnet, i regnet, i regnet 
jag gråter ba i regnet, jag gråter ba i regnet 

Så baby du kan ta av dig ditt regnställ
Så baby du kan ta av dig ditt regnställ 
Så baby du kan ta av dig ditt regnställ
Jag öppnade ögonen och kollade ut genom glasrutan, det stod nu 4 människor där istället för 2. Det var Justin och Usher.
- Hej killar vad gör ni här? sa jag och kramade om båda 2.
- Ja det undrar jag också, vi hade inget att göra, svarade Justin.
- Inte för att jag förstod ett ord av det du da men det lät jääte fint gumman, sa Usher och la en arm runt mina axlar.
- Hehe tack, vi funderar att ha en låt på svenska på plattan, sa jag och kollade på Scooter.
- Vi ska ha en svensk låt på plattan, svara han då. Men vi måste nog lägga till lite stämmor, sen får du gå.
- Yeey, väntar ni på mig här? sa jag och kollade menande på Usher och Justin.
- Jag väntar, svara Justin.
- Jag måste gå om 45 min, intervjue du vet, sa Usher.

Om det är någon som undrar varför jag lägger ut texten till låten (Gråter bara i regnet - Newkid) så är det för att jag väljer texter med mening till novellen.
Kärlek från Lollo

Kommentarer
Postat av: C

sjukt bra!

2011-12-18 @ 23:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0